Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij King David. Meer weten? Ontdek meer
Luigi
23 jun 2026 om 3:33
De bezorging was op tijd, alles kwam gloeiend heet aan, de frietjes waren knapperig, de spareribs waren erg lekker, de kip was heel mals en sappig, de salade was vers en niet zuur, het pitabroodje was warm en geurig. Ik ben de fooi vergeten, next DUBBLE!
Michelle
21 jun 2026 om 23:39
Zoals altijd, super lekker! Bedankt! Groetjes, Michelle
T
20 jun 2026 om 19:43
alles top
Chiara
8 jun 2026 om 2:22
There was barely any meat in the kapsalon. Mostly fries and lettuce. Falafel wrap was better but too much sauce, it was dripping everywhere.
Dominique
7 jun 2026 om 8:36
Altijd lekker eten en ze bellen van tevoren als het wat later wordt, erg fijn en klantgericht!
Michelle
4 jun 2026 om 20:36
Zoals altijd, heerlijk! Bedankt! Gr Michelle
Nanss
30 mei 2026 om 7:20
Altijd super service en het eten is echt heel lekker!! Love it
René
29 mei 2026 om 9:09
Ik bestel hier elke week! Perfect eten en de bestellingen zijn op tijd!
j
28 mei 2026 om 23:06
het was heerlijk dank jullie wel